En la majoria dels casos, la música juga un paper molt important per a gestionar el missatge de qualsevol història, ja que ajuda a crear un sentiment que condueix a l'espectador dins del contingut que desitgem realitzar. Però quan s'utilitza música en la producció audiovisual, hem de tenir en compte una sèrie de regles i reptes als quals ens hem d'enfrontar: drets d'autor, gestió d'aquests drets, composició o cerca de recursos alternatius com ara la música de producció...
Coordinat per l'equip de #Acorde, la divisió de supervisió musical de l'empresa Music Library &SFX, organitzem una trobada entre professionals de gran actualitat, experiència i èxit, que parlaran sobre els elements a tenir en compte i les seves perspectives personals en utilitzar la música en la creació de continguts, enfocant les seves mirades dins del camp del gènere i subgèneres del documental.
Charlie Arnaiz (Alacant, 1975) nominat al GOYA 2021 amb el documental ‘Anatomía de un dandy’, és pro...
Ignacio Vilela, realitzador i editor a Newtral. Llicenciat en Comunicació Audiovisual per la UCM i m...
Irene Jiménez és periodista cofundadora del mitjà especialitzat Audiovisual451.com, destinat a profe...
Amb una llarga trajectòria en producció de cinema i televisió, l’Izaskun va treballar per a conegude...