Aquesta conversa reuneix dues de les cineastes presents en l’edició d’aquest any de DocsBarcelona (Barbara Forever i Les culpables) per reflexionar sobre el cinema com un espai on qüestionar narratives masclistes i donar veu a experiències silenciades.
A través d’aquestes dues obres, que exploren la vida i el llegat de la cineasta lesbiana pionera Barbara Hammer (Barbara Forever), i el tabú de l’avortament adolescent a través de testimonis col·lectius (Les culpables), aquesta sessió abordarà com el cinema pot contribuir a trencar estigmes i construir referents.
Movent-se entre allò personal i allò col·lectiu, el debat abordarà temes com la intimitat, l’autoria i l’ètica de la representació, i obrirà una reflexió més àmplia sobre qui té accés a explicar històries, i com el cinema pot convertir-se en un espai de resistència, capaç d’ampliar el que es pot veure, dir i imaginar.
Una sessió moderada per la filòsofa i activista Ayme Román.
sábado
09/05
18:00 h
Compra entradas
CCCB | Sala Raval
Con acreditación o compra de entrada – Estudiantes y profesionales acreditados con la acreditación hasta completar aforo + público general con compra de entradas
Marta Duran Lozano
Brydie O’Connor