Sesiones especiales

Teatres de Campanya_Interferència documentada: Trajecte audiovisual del primer rocam

2026 /
35 min /
España
Premiere mundial

Teatres de Campanya_Interferència documentada: Trajecte audiovisual del primer rocam es un encargo de Marc Salicrú a Jordi Boquet sobre la 3ª acción en FiraTàrrega: una irrupción de las Brigadas de Confusión Popular ante miles de personas. Un concierto de ciudad con más de 350 participantes (bandas, bomberos, autobuses…) que hizo estallar la liturgia urbana en una procesión hacia el éxtasis colectivo.

Temática:

Ciudad

Jordi Boquet

Jordi Boquet Claramunt (1994) és director de cinema i guionista. Va començar els seus estudis a l’EMAV (Escola de Mitjans Audiovisuals de Barcelona), saltant més tard a l’ESCAC (Escola de Cinema i Audiovisuals de Catalunya), de la qual es va graduar l’any 2018 en l’especialitat de direcció.

El seu primer curtmetratge com a director i coguionista, Ni oblit, ni perdó (2019), va guanyar el premi Gaudí de l’Acadèmia de Cinema Català a millor curtmetratge l’any 2021, El 2023 va rodar el seu segon curtmetratge com a director, El tren de l’alegria i el 2025 va dirigit la segona unitat de la sèrie Delta, per a TV3 i ÀPunt.

Actualment es troba preparant Riure, el seu primer llargmetratge com a director i coguionista, previst de rodar el març de 2027.

Marc Salicrú

Marc Salicrú (1993) és un artista intermèdia, d’ofici escenògraf, il·luminador i batería. La seva trajectòria transita entre les arts escèniques i les arts visuals, explorant la creació d’espais híbrids on el públic s’endinsa per abstraure’s en realitats tèrboles que tergiversen les seves experiències i expectatives quotidianes per reimaginar-les.

L’any 2024 crea Teatres de Campanya, un paraigua artístic des d’on desenvolupa accions, instal·lacions i espectacles de gran format, alhora que continua la seva trajectòria individual. La seva primera acció, Interferència 01, presentada durant les Festes de la Mercè de Barcelona 2024, va obtenir el Premi de la Crítica 2025 a Millor Espectacle de Carrer. Posteriorment, Interferència 02 va catapultar el Festival Grec de Barcelona des dels peus de l’Arc de Triomf, i Interferència 03 va inaugurar la 45a edició de FiraTàrrega 2025. El mateix any presenta Prefaci Ací, una instal·lació inflable de gran format.

Horarios

sábado

16/05

21:00 h

Compra entradas

CCCB | Hall

Créditos

Dirección
Jordi Boquet
Dirección
Marc Salicrú

Ficha técnica

Año:

2026

Duración:

35 min

País:

España

Idioma:

Subtítulos:

No te pierdas

Palmarés