Lana Daher

Lana Daher és una cineasta i artista multidisciplinària establerta a Beirut, el Líban. Amb una llicenciatura en Belles Arts i Disseny Gràfic de la Universitat Americana de Beirut, així com un màster en Cinema de Goldsmiths, Universitat de Londres, ha estat activa durant molt temps en l’escena artística i musical de Beirut, treballant amb el so, la imatge i les pràctiques d’arxiu.

La seva obra es basa en una recerca profunda i una narrativa intuïtiva, explorant l’espai entre el documental i la ficció mitjançant el diàleg entre diferents períodes de temps i paisatges emocionals.

Do You Love Me és el seu primer llargmetratge, un assaig cinematogràfic basat en arxius i construït a partir de la rica però fragmentada història audiovisual del Líban. Antiga alumna de l’IDFAcademy, la Lana també ha coproduït la pel·lícula a través de la seva productora, My Little Films, fundada el 2024.

Pel·lícula seleccionada

Lana Daher

2025 /
75 min /
França
Líban
Alemanya
Qatar

Do You Love Me és un viatge lúdic i personal a través de la memòria audiovisual del Líban, compost íntegrament per metratge recuperat de més de 20.000 fonts d’arxiu. És una carta d’amor a Beirut que recorre setanta anys de cinema, televisió, vídeos domèstics i fotografia, explorant la psique col·lectiva libanesa, marcada per l’alegria i la intimitat, la destrucció i la pèrdua.

Dijous 14 (18:30h) Editing ‘Do You Love Me’ with Qutaiba Barhamji.
Dijous 14 (20:00h) La projecció anirà seguida d’un concert de Mar Pujol.